20 Mart 2014 Perşembe

Kaybolan izleyici gadgetini geri getirme

Blogger tr eklendiği için izleyici gadgeti  kayboldu ya da hata veriyor.


Basit bir kaç kısa işlemden sonra bu sorun ortadan kalkacaktır.


Bu konuda size çok yardımcı olacak bir blog paylaşıyorum.


http://guney59.blogspot.com.tr/2014/02/izleyici-gadgeti-nasl-gorulur-yaplr-gfc.htmlhttp://guney59.blogspot.com.tr/2014/02/izleyici-gadgeti-nİzleyici Gadgeti Nasıl Görülür Yapılır GFC

İzleyici gadgetinin görülür yapılması
Google Friend Connect ürünü olan izleyiciler gadget’i blog’unuzda görülmüyor ise birkaç dakikada görülmeyen izleyi gadget’ini görülür yapın. 21 Ocak 2014 günü blogger, blogspot.com uzantısının sonuna .tr eki eklenerek blog linklerimiz aşağıda görüldüğü şekilde Google Blogger geliştiricileri tarafından değiştirildi.Bu değişimin ardından blog uygulamalarında bazı değişim ve arızalar meydana geldi. TR uzantılı blogspot için yapılan değişimi incelerken ilginç bir cesaret isteyen bir yazıya gözüm takıldı. Örnek link :http://guney59.blogspot.com.tr/
Konu şu anda okumakta olduğunuz İzleyiciler gadget’inin blogger da görülmemesi ile ilgiliydi. Blogger yardım formunda sorulan soruları kendince çözen Nuran hanım’ın ilginç açıklamasını okuduğumda neden olmasın dedim ve denedim.Görülmeyen izleyiciler gadget’i artık görülüyor ve sonuç başarılıydı. Hiç aklımıza gelmeyen bir sorunu, Nalan hanım deneme yanılma ile çözmüştü. Nalan hanıma buradan bir kez daha teşekkür ederim. Nalan hanım izleyiciler gadget’inin görülmesini nasıl çözmüştü aşağıda adım adım inceleyelim.

GFC İzleyici gadget’inin çalışır hale getirilmesi :

1. Blogger kumanda paneline giriş yapın.
2. Ayarlar > Temel > Blog başlık ismi sekmesinde blog isminizi düzenlemek için düzenle sekmesine tıklayın.
Örnek : Test blogumun ismi :
Guneytest6
Yukarıda gördüğünüz ismin hemen yanına herhangi bir harf girin ve blogunuzu kaydedin.

asl-gorulur-yaplr-gfc.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder